سپرجلوی استوک

  0
 1647

سپر ها در واقعا قطعاتی هستند که در قسمت جلو و عقب بدنه خودرو قرار دارد و بودن آن بسیار مهم می باشد و این سپر در برابر حوادث به ماشین و بدنه ماشین کمک بسیاری می کنند . و همچنین وظیفه اصلی آن محافظت از خودرو در مقابل ضربه های احتمالی می باشد . اولین سپر در سال 1897 توسط شرکت خودرو سازی به نام چکسلواکی ساخته شد و بر روی ماشین ها قرار داد شد . این سپر جنبه زیبایی ندارد و آن فقط یک نفش دارد و آن هم محافظت از ماشین و بدنه ماشین می باشد .

در سال 1901 شخصی به نام فردریم سیمز به دلایل شخصی و انجام دادن یک تست خانگی به کاربرد بیشتر سپر پی برد و باعث اختراع بیشتر سپر شد . در سال 1927 بود شرکت های خودرو سازی تصمیم به ساخت بسیار زیاد سپر کردند که بعد از این اختراع انبوه ، بودن سپر مهم شد . سپر یک خاصیت مهمی که دارد این می باشد که از خسارت فراوان در برابر بدنه اصلی و موتور ماشین جلوگیری می کند و نمی گذارد به ماشین آسیب جدی وارد شود .

 سپر چیست ؟

بخشی از بدنه یک خودرو که در جلو و پشت آن قرار دارد . دلیل طراحی این بخش در خودرو های ایجاد ایمنی در آن و عدم خودرن ضربه به خودرو می باشد . البته در تصادف هایی که در سرعت بالا رخ می دهد ، این بخش قادر به مهار خسارت ها نمی باشد . اما به میزان زیادی این خسارت ها را کاهش می دهد . در بسیاری از کشور ها از لحاظ قانونی وجو سپر در وسایل نقلیه اجباری می باشد . همچنین سپر در دسته ایمنی تزیینی خودرو قرار دارد .

تمام سپرجلوهای استوک ماشین های خارجی درمجموعه شیشه اتومبیل اتحاد موچجود می باشد

اشتراک :
دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید
امتیاز:
captcha